5 juli 2017

Gastblog Sestra: Wachten...

De tijd gaat snel... maar toen niet... want ik moest wachten...
vandaag kan je mijn 5e blog lezen op Sestra.

alarm-clock-2132264_1920.jpg

"Na een lang traject van pijn en fysio en doorploeteren, diagnoses en onderzoeken, kreeg ik half maart de uitslag en mijn behandelplan . Na een lang traject van pijn en fysio en doorploeteren, diagnoses en onderzoeken, kreeg ik half maart de uitslag en mijn behandelplan. En die viel tegen. Heel erg tegen.

De intensiteit ervan overviel me… vloog me eigenlijk een beetje aan. Achttien weken zou het traject gaan duren en elke week zou ik twee tot drie keer naar het centrum moeten voor verschillende tijdsduren en verschillende behandelingen. Soms een half uur en andere dagen bijna vier uur. Zwaar en pittig! Maar goed, wat moet dat moet en ik zou ervoor gaan. Ik was strijdvaardig en er helemaal klaar voor – en mee."

________________________

Lees de rest van de blog verder op de site van Sestra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten