9 februari 2018

Review: Shoot!


Dit boek kreeg ik van een goede vriend kado... sinds die tijd lees ik er geregeld een hoofdstuk uit en ga ik aan de slag met het huiswerk wat erin staat. Heerlijk boek, wat voor mijn gevoel dichtbij mij staat. Niet allemaal technische uitleg, maar vooral heel praktisch. Uiteraard komt het technische gedeelte wel voorbij, maar allereerst komt jouw stijl naar voren en zal het boek je helpen deze te ontwikkelen. Dus eerst stijl en dan de techniek erachteraan. 


Ik hou van "eigenwijze" boeken, die net wat anders zijn dan anders. Dat is met dit boek al qua vormgeving. Maar ook de manier van schrijven en de uitdagingen die ze in het boek hebben gelegd... Daar hou ik van. 

Alles is mooi ingedeeld in hoofdstukjes. De hoofdstukjes zijn goed ingedeeld en houden mijn aandacht goed vast door diverse quotes en blokjes met extra info. 





In het boek staan ook prachtige foto's. Die als voorbeeld dienen, maar ook gewoon om van te genieten. Ook leuk om het boek zo opgeslagen ergens neer te zetten of leggen. Toffe eyecather en je pakt het boek er weer eerder bij. 



Zoals ik al schreef kreeg ik dit boek, ik ben er enthousiast over en wilde het daarom onder jullie aandacht brengen. 

Titel: Shoot
Auteur: Anki Wijnen
ISBN: 9789463140003 
Prijs: 19.99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten